الأحد، 2 يناير 2011

احــــــــــنا






بعض الصور انا واصحابى
هو انا بقول ان من افضل ما تعيشه ان يكون لك اصدقاء
تشعر بقيمتك عندهم وتشعر بقيمتهم عندك
تجد من يخفف عنك همك
دا انا اللى كتب فى الصحبه دى


صحبة فيك يارب ادمها واكتب لنا رحمة بها واوصلها يارب وارفع عنا الفراق واوصلنا برحمتك ادمها علبنا وارفعنا بها

هناك تعليق واحد: