




بعض الصور انا واصحابى
هو انا بقول ان من افضل ما تعيشه ان يكون لك اصدقاء
تشعر بقيمتك عندهم وتشعر بقيمتهم عندك
تجد من يخفف عنك همك
دا انا اللى كتب فى الصحبه دى
صحبة فيك يارب ادمها واكتب لنا رحمة بها واوصلها يارب وارفع عنا الفراق واوصلنا برحمتك ادمها علبنا وارفعنا بها
هو انا بقول ان من افضل ما تعيشه ان يكون لك اصدقاء
تشعر بقيمتك عندهم وتشعر بقيمتهم عندك
تجد من يخفف عنك همك
دا انا اللى كتب فى الصحبه دى
صحبة فيك يارب ادمها واكتب لنا رحمة بها واوصلها يارب وارفع عنا الفراق واوصلنا برحمتك ادمها علبنا وارفعنا بها
منورين ياااااااااااااااااارجاله
ردحذف