انا مجردانسان عادى اتمنى الخيرلكل الناس واتمنى ان اضع لى فى الحياة بصمه وان اضيف الى الدنيا خير لى من اكون زائد عليها(اذكرونى يومـ احمدابوالفتوح ـا)
انا ان شاء الله طالب فى الفرقه الرابعه فى كلية الطب البيطرى جامعة المنصوره ان شاء الله اى طلب فى مجالنا ممكن ان شاء الله اوفيه باذن الله ممكن انش عنه كل جديد ان شا الله