الأحد، 2 يناير 2011

انا مش عارف

انا بامانه مش عارف الرساله دى لمين ولا هتوصل لحد فين نس ادين بتعلم
لو وصلت لحد ممكن بس يعلمنى ادارة المدونه وازاى اعرف ادون وله منى جزيل الشكر
انا احمدابوالفت
ممكن تخدمونى
الحمد لله لا اله الا هو

هناك تعليق واحد:

  1. انا احمد برده
    بجد عاوز اتعلم لعلى وعسى ااقدر انفع

    ردحذف