انا بامانه مش عارف الرساله دى لمين ولا هتوصل لحد فين نس ادين بتعلم
لو وصلت لحد ممكن بس يعلمنى ادارة المدونه وازاى اعرف ادون وله منى جزيل الشكر
انا احمدابوالفت
ممكن تخدمونى
الحمد لله لا اله الا هو
لو وصلت لحد ممكن بس يعلمنى ادارة المدونه وازاى اعرف ادون وله منى جزيل الشكر
انا احمدابوالفت
ممكن تخدمونى
الحمد لله لا اله الا هو
انا احمد برده
ردحذفبجد عاوز اتعلم لعلى وعسى ااقدر انفع