الأحد، 2 يناير 2011

يظهر انى بدات

ااقصد شكلى بدات افهم ازاى ادون
يظهر ان الرسائل دى هى بتمثل التدوين
يااااااارب اكون فهمت
الحمد لله وسبحان الله

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق